Efectuarea comenzii

Cum comand produsele dorite?

Adauga in cosul de cumparaturi unul sau mai multe produse dorite de tine, apoi acceseaza cosul de cumparaturi si completeaza minimul de date necesare pentru a iti putea face livrarea. De restu ne ocupam noi.

Pot efectua o comanda fara cont?

Orice comanda poate fi efectuata cu sau fara cont. Pentru a beneficia de istoricul comenzilor, urmarire colet si alte beneficii, te poti inregistra oricand pe site-ul nostru.

Exista o comanda minima?

Orice comanda va fi procesata si livrata conform termenilor si conditiilor acestui magazin. Onoram comenzi de minim 4 usi de interior ori 1 usa de exterior sau 1 scara.

Livrarea produselor

In cat timp imi ajung produsele?

Livrarea produselor poate dura intre 30 si 120 de zile de la plasarea comenzii si achitarea avansului, in functie de complexitatea comenzii si de lucrarile aflate deja in lucru. Fac exceptie zilele libere oficial si sarbatorile legale cand nu facem livrari.

Modalități de plată

Cum pot plati?

Achitarea produselor se poate face prin ordin de plata (confirmarea comenzii este reprezentata de achitarea avansului) sau online (plata integrala) prin card bancar.

Pretul total cuprinde produsele comandate, la care se adauga dupa caz transportul si montajul.

Ce tipuri de carduri sunt acceptate?

Sunt acceptate carduri marcate Visa, Master Card si Revolut.

Transport produse

Modalitati de transport

Livrarea produselor se face prin intemediul firmei noastre sau a firmelor partenere.

Exista riscul ca produsele sa ajunga deteriorate?

In conditii normale de transport nu exista un risc major ca produsele sa se deterioreze. In cazul in care un produs ajunge deteriorat, acesta poate fi refuzat si trimis la fabrica pentru a fi reparat, lucru care nu scuteste plata celorlalte produse.

Returnări

Pot returna produsele achizitionate?

Produsele se pot returna doar in cazul in care acestea nu se prezinta conform contractului incheiat intre parti.

Formular retur

Formularul de retur il poti descarca de aici.

Primesc contravaloarea inapoi?

Contravaloarea produselor este returnata doar in cazul in care nu exista urme de lovituri, zgarieturi, etc. provenite in urma interventiilor neautorizate.
Plata contravalorii produselor se face prin virament bancar in contul din care s-a facut plata produselor in maxim 14 zile. Costurile de transport vor fi suportate de catre client.

Care sunt pasii de urmat?

Va fi trimis un email la contact@excelemn.ro cu privire la intentia clientului de a face returul, impreuna cu formularul de retur completat, iar apoi noi vom confirma telefonic si prin email ca produsele vor putea fi trimise.

Bine de stiut

In cazul in care produsele sunt intr-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lor, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea lor. In acest caz, produsele vor fi trimise inapoi prin curier, iar taxele aferente transportului vor fi suportate de catre cumparator.

Garanții și Service

Ce produse beneficeaza de garantie?

Toate produsele comercializate de noi beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare. In cazul in care deteriorarile produselor sunt prea mari si necesita reparatii cu o valoare mai mare decat valoarea produslor, acestea sunt inlocuite

Care este perioada de garantie?

Garantia este de 24 de luni pentru fiecare produs.

Cat dureaza reparatia?

Repararea produselor cu defecte aflate in garantie se face in termen de maxim 30 de zile calendaristice.

Nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta?

Întreabă-ne aici, folosind formularul de contact.

În mod normal, îți răspundem în cel mult 2 zile lucratoare.

Info